21.10.10

Hej på er!

Nu är det snart fredag, äntligen. Jag har redan börjar fira. Gjorde pannkakor till frukost. Trodde att jag skulle hinna med det. Istället har jag det lite tajt nu. Har inte hunnit läga på någon make up ännu.
Det börjar desutom bli riktigt kallt ute, blir helt deprimerad blir man. Jag avskyr verkligen och frysa. Det gör nog alla, men jag går inte utanför dörren på vintern om jag absolut inte måste. O kan ni förstå att det är 8 MÅNADER till sommaren är tillbaks igen....

 


Igår när vi sprang till bussen så blev jag snärtad på finfrarna av mina nycklar. eller snarare gummibandet dom hänger i. Det gjorde galet ont. Det var så hårt att huden sprack. Det är ett super litet sår men det dunkade i fingret säkert en timme efter.... buhu.



Kolla, ser ni den lilla lilla pricken på långfingret... Thats the bastard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0