Ändrade planer

Det blev inte alls som jag hade planerat idag, men det gör absolut ingenting. Hade glömt att vi skulle åka ner till Höllviken och träffa lilla mormor. När mamma kom upp och sa att vi skulle köra blev jag helt ställd haha. Det blev inget dansande trots allt.
Vi åkte inom Höllvikens Quality Outlet och jag blek kär på nytt, hittade världens snyggaste jeans skjorta från LEVIS



Hann inte sminka mig så det blev all natrual.

Min morbror och hans flickvän var nere från Stockholm så dom var också där, har verkligen haft den bästa kvällen på länge!  Ätit den godaste danske fleske staken E.V.E.R

Burim klarade sig långt på wiskey och godis, han blev riktigt på lyset haha.....


Nu ska vi traska hemmåt, det tar ändå 45min att komma hem. Ska visa er imorgon vad min söta mormor gav mig idag. En liten present från Spanien.

Godnatt på er! Hoppas ni är ute och DANSAR för mig med

Kommentarer
Postat av: sanna

vad för dans dansar du :)?

2010-10-17 @ 13:56:02
URL: http://nattstad.se/maaadsen
Postat av: Bina

Disco Dance ;) Nä men jag dansar bara helt vanligt som man gör när man är ute. Det var det jag syftade på.. Jag kan icke dansa men min pojvkän gör. Street och brakedance. Kram

2010-10-17 @ 14:36:49
URL: http://biinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0