Cocoo Rings

Jag har blivit galen i ringar på sistonde och gick och köpte tre stycken inne på Åhlens förra veckan. Det är verkligen skit snyggt o man kan lätt ha en 3-4 stycken på sig samtidigt. Måste köpa lite fler och sökte runt efter insperation. Hitta dessa urfina ringar på cocoo.se
Där finns massvis andra att väja mellan så det är bara att gå in och shoppa loss. Funderar på att klicka hem någon när pengarna kommer. Jag bara älskar deras stil!

Min lillebror och pojkvän har erövrat min säng och kollar film så jag tänkte ringa en kompis och snacka lite skit

Vi ses imorgon mina söta läsare ♥

(Gillar den 4de ringen mest, hade varit coolt. Kännt mig som en rapper)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0