Dagens Outfit

Här kommer dagens outfit

Jag har satt upp mitt hår idag pga av att jag har inpackning i håret. Jag brukar låta det sitta i hela dagen i alla fall en gång i veckan. Jätte praktiskt och det är ingen som märker det. Ditt hår blir dessutom super glad. Det är ett bra tips!



*Blommig Tröja - Objekt
* Jeans - VILA
* Skor - UGGS Australia



Min inpackning är ifrån LOREAL och heter Total Repair
Den passar perfekt till dom som jag har lätt för att få skadat hår och nästan alltid är slitet

Bye Bye, nu måste jag rusa till skolan!

Kommentarer
Postat av: Liina

Jag gillar att läsa din blogg Sabina=) Ska du inte skriva om världens bästa ex-granne=) hhihihii.. Som bjöd in dig på drink när du fick sitta utelåst o vänta=) det var en bra kväll=) Kramar- Hälsa din man!

2010-10-14 @ 09:27:03
Postat av: SABINA

Heeej Underbara EX - granne!

Vad glad jag blir, hoppas du hänger kvar du verkar ha bra ideer somjag ska blogga om :)



Lovar jag ska berätta om den historian. Han hälsar tbx!



Kraaaaam

2010-10-14 @ 09:56:36
Postat av: Anonym

Är det leave in inpackning eller du låter bara håret vara handdukstorkat och sedan torka av sig själv under dagen? :)

2010-10-15 @ 19:05:22
Postat av: Sabina

Det är helt vanlig inpackning som jag sätter in i håret innan jag går ut ur duschen. Handukstorkar det lite grann så det inte rinner vatten i hela huvudet klart men sen sätter jag bara upp det i en knut :) Sen torkar det under dagen. kram

2010-10-15 @ 19:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0