DIESEL

Hej mina fina, underbart söta läsare!

Jag har nyss kommit upp ur ett varmt, bubbligt bad o har satt mig med te och läxan till imorgon. Känner mig helt matt och har ingen lust alls för att läsa en bok på 90 sidor och svara på en massa frågor..... Men jag har nog inget val. Om jag inte gör det nu så får mitt lov lida över det och de vill jag ju inte. Då ska jag vara fri och hitta på en massa annat kuligt.

Här fån ni en närmare titt på mitt diesel linne som jag hade på mig idag. Jag fick det i present av min fina pojkvän när jag fyllde år. Har världens finaste korsning i ryggen och passar perfekt till ett par slitna jeans-shorts på sommaren.



(Gillar verkligen tanken bakom trycket. Riktigt SNYGGT)





GODNATT PÅ ER VI SES IMORGON ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0