En hektiskt förmiddag....

Jag tvinga mig precis upp ur min väldigt sköna säng, har nämlligen lovat päronen att hjälpa till o stor städa. Om ni inte redan vet så ska vi flytta. Vi har köpt tomt och ska bygga ett sprillans nytt hus nere vid ringsjön. Ser verkligen fram emot det, det blir ett intressant projekt.
Visningarna av vårt hus drar snart igång så då måste här vara skinande rent! Im gonna clean like I never cleaned befooore
Min sköna böna ligger fortfarande och sover så jag tänkte kilar ner och överaskar han med lite god frukost nu.

Ska försöka dra på mina träningskläderna och ut och springa sen också, det kan bli klurigt men jag ska försöka. Lovar ingenting.

Ha en fin dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0