END OF DAYS

Vi har tittat på Robinson ikväll och ätit massa goda chips. Burim blir helt galen när han ser såna program. Han satt mest och störde sig o skrek på dom hur kassa de var och försökte typ hoppa in i tven och kick ass. Har aldrig träffat en så tävlingsinriktad människa som honom haha.

Jag skulle behöva vara med i Robinson om däremot. Har fått lite för mycket av det goda på senaste. Min kagge börjar bilda en ny valk. Lovar här och nu till mina hundra läsare att jag ska ändra på det och börja träna!

NO MORE!

Nu ska jag städa undan på rummet, kan knappast somna när det ser ut som om en bomb sprängts här inne. Ska fylla i strycktipset för den här veckan igen när jag ligger i sängen. Det gick så bra förra veckan så nu blev jag helt taggad. Bad min pojkvän ta med en hem från stan.

♥ GODNATT SWEATHARTS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0