Godmorgon Beautifuls!

Godmorgon!
Idag har inte varit min lyckodag precis. O det kan inte vara ett bra tecken med tanke på att jag bara varit vaken i två timmar haha.
Iallafall, först gick jag upp en hel timme tidigare än vad jag behövde... Trodde att jag började redan åtta så där flög jag upp klockan 6 imorse o gjorde mig i ordning. Sen spillde jag ner min kavaj med kaffe som jag skulle ha på mig så att jag fick komma på något helt annat och ha på mig. Det är ganska panikångest framkallande för mig för jag brukar alltid lägga fram kläderna dagen innan så jag inte står på morgonen o bytar om 500 gånger o svetten rinner för att man ska hinna med allt annat också.. Sen om det inte skulle vara nog så brände jag mitt f*cking finger på plattången....
Nu sitter jag iallafall vid datan o väntar på nästa buss in till skolan. Här kommer mina kläder jag fick ersätt amin fina kavaj med.


DAGENS OUTFIT


* Svart Kofta från Kapphal
* Grönt Linne från Zara
* Jeans från New Yorker
* Skor - älskvärda Converse All Star
* Ringar från Guldfynd & Åhlens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0