Happy Ever After

Det var en tjej som undrade om jag inte kunde berätta om hur jag och burim träffades. Och visst kan jag göra det, det är en väldigt enkel historia men ändå..

Vi träffades i November 2008 och blev tillsammans månaden där efter. Han gick i en annan byggnad längre ner i stan men när han väl hade lektion hos oss fick han mig att tappa hakan. Det förstod verkligen inte han.. Utan när jag och mina kompisar kollade åt hans håll trodde han att vi snackade skit eller tyckte att han såg dum ut. Han var redan kär i mig vi det tillfället men vågade inte mer än säga hej när vi gick förbi varandra. Dum som jag var så svarade jag inte ens han dom gångerna han hälsade, hahahaha, fråga mig inte varför.
Jag började i alla fall tänka på honom om dagarna och till slut frågade jag en tjej i hans klass om Burims telefon nummer. Så det var egenligen jag som tog det största steget när jag skrev till honom sen på kvällen.
Vi träffades i skolan o pratade och börja göra saker tillsammans på helgerna och därav växte väldigt stark kärlek fram.

Idag är jag minst lika kär och vill helst inte gå en dag utan min Burim



Bilden är tagen för lite mer än ett år sedan på min mammas födelsedags fest!

Jag ska lägga upp en bild imorgon på hur Burim såg ut vid det tillfället jag träffade honom. Ni kommer INTE tro att det är samma person!

Nu ska Jag krypa ner till sin man

Sleep Tight

Kommentarer
Postat av: Camillche

Valkommen till bloggandet Sabina!! Alskar bilderna pa dig, du e lika vacker som alltid!!! Ja Burim e okej han med, haha

2010-10-14 @ 00:43:26
URL: http://www.camillche.blogspot.com
Postat av: Sabina

Thank you Camillche ;) Det var faktiskt roligare än jag trodde!

Gullig du är, ska kolla in din med

2010-10-14 @ 06:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0