HEAT PROTECTER

Jag vill ge er et gott råd. Alla ni som inte använder någon form av värmeskydd mot ert hår när ni utsätter det med era plattänger/locktänger/fönar, you name it..  Gör DET! 
Speciellt om ni använder det dagligen. Om ni inte siktar efter att se ut som svinto så tycker jag ni ska införskaffa er någon bra produkt. Luktar den gott så är det ännu trevligare.

Jag gjorde själv det misstaget än gång och försöker inte använda något alls som utsätter mitt hår för överhettning numera. Men när jag väl gör det så använder jag mig av Syoss - Heat Protect. En sprayflaska som man bara fuktar ner håret med. Låt det sitt i en stund innan du börjar styla det för bästa effekt.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0