HERE IT IS

Här är min fina student mössa. I och med att jag beställde den över nätet och inte genom skolan så passade jag på att ha en vinröd rem. Annars är det bara svart som gäller. Jag är super duper nöjd med den!










Jag kan knappt vänta tills den dagen vi springer ut och är asbruna och lyckligast i hela världen


Nu måste jag skrapa i hop tre outfiter tills imorgon, min kompis har bjudit med mig på "Modell För En Dag".
Där vi ska makeup och hårfixning och ta en massa snygga bilder!

ses ♥


Kommentarer
Postat av: Irma

sv: lite seg är jag men tack!

min klänning är från Gina Tricot :)

2010-10-28 @ 20:53:49
URL: http://irmakadric.blogg.se/
Postat av: Jasmine

varför har du inte bloggat på hela lovet:O?

2010-11-07 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0