Jag har spelat på stryktipset!

Idag efter skolan skulle min pojkvän som varje vecka ner och spela på stryktipset och tyckte det var dax att jag också gjorde en insats. Han är verkligen duktig på det, men själv, och jag menar allvar hade knappt aldrig hört talas om någon utav lagen haha. Men vem vet. Jag får berätta på lördag hur det gick :)
Sen gick vi lite i stan, Burim ville tvunget in på DRESSMAN. Fattade verkligen inte varför, han gillar inte ens deras kläder haha. Det slutade i alla fall med att han köpte en svart skjorta som faktiskt var riktigt snygg! Där ser man, dressman kanske är underskattat i alla fall. Innan vi tog bussen hem gick vi in o käkade snabbt på Grappa, min mage bad mig så snällt om mat, så det fick bli my personal favorite... kyklingbaguette.




Det här är min pojkvän, Burim. Vi har i december det här året varit tillsammans i 2 år!


Kram Biinaz

Kommentarer
Postat av: laliie

Vem noppar hans ögonbryn? assnyggt!

2010-10-15 @ 14:16:18
URL: http://www.nattstad.se/Laliie
Postat av: Sabina

I do ;)

Du ska se som dom ser ut annars hahah

2010-10-15 @ 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0