LÄSAR FRÅGA

Bor du och din pojkvän ihopa helt själva? Hur har ni råd med det? Och ser du dig som muslim eller kristen?

: Jätte bra frågor. Tack för dom!

Jag och min pojkvän bor för tillfället hos mina föräldrar. Vi brukade bo tillsammans i en superfin lägenhet när vi båda jobbade. Men efter att betygen blev sämre och sämre och jag blev tröttare och tröttare så insåg vi båda att det inte funkade längre. Jag hoppade av mitt sista år på gymnasiet förra året och vi flyttade hit. Nu går jag i skolan igen och allt ser hur ljust ut som helst, har fått många nya fina vänner. Vi var nog inte riktigt redo för det ännu. Man blir lätt uppslukad av tanken om att bo ensamna men verkligheten är tuffare än vad man kan tro. Vi kommer flytta hemifrån sen det garanterar jag. Men just nu anser vi det vara lättare att bo här.


Om jag anser mig vara muslim eller kristen är en svårare fråga. Om jag ska vara ärlig så tror jag mig inte tillhöra någon utav religonerna. Varken min pappa eller mamma är speciellt religösa så det har nog lett till att jag själv skapat en egen livsåskådning. Jag är inte direkt anknyten till någon religon men jag respekterar verkligen dom som är det. Jag har helt enkelt en helt egen tro.

Kram Bina ♥

Kommentarer
Postat av: sassa

Kika in och ge en kommentar :)

2010-10-25 @ 13:48:56
URL: http://sassaishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0