LÄSAR FRÅGA

Vilket land kommer du ifrån? Är du alban i och med att din pojkvän är det. Vet att det oftast brukar ställa till med problem annars?

:
Det är en fråga som jag får dagligen nästan. Alla undrar vart jag kommer ifrån och ser att jag inte är helsvensk. Så här är det. Min pappa är ifrån Iran/Persien medans min mamma är svensk. Jag är en mix och det är jag stolt över. 
Det där med min pojkvän är också ganska simpelt. Vi är tillsammans för att vi har en otroligt stak kärlek till varandra. Visst det har varit kämpigt ibland. Men det är inget som borde stå i hinder för två personer som älskar varandra. Det kan behövas en del uppoffringar med om det är värt att kämpa för så är det på riktigt

Kram Bina

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller med dig=) O ni e såååå fiint par! O alla som tänker på det andra viseet.. dom e ju bara dumma! Ett mysterie löst, jag undrade om du var en ärlig mix.. du e ju gorgeous!

2010-10-21 @ 10:01:50
Postat av: Lina

härlig ska det stå!

2010-10-21 @ 10:02:38
Postat av: Songül

När ska skolkatalogerna börja säljas?:)

2010-10-21 @ 16:22:32
Postat av: Sabina

Den är så gott som klar! Vi ska stanna kvar i skolan imorgon och sammanställa det sista bara. Sen skickar vu in den på tryckning på tisdag och förväntas sälja dom när vi är tillbaka efter lovet :D Ni får stå ut lite till. Kraam

2010-10-21 @ 17:10:28
URL: http://biinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0