MANGOKYCKLING I PITABRÖD

När vi kom hem ifrån skolan idag deckade vi båda två där uppe i vår säng. Idag har jag verkligen inte varit tuff..
Egentligen så hatar jag att somna och sova så sent på dagarna för när jag vaknar mår jag alltid illa och är helt, totalt väck i huvudet. Jag vet inte var jag är någonstands eller vilken dag det är. Kan till och med tro det är morgon och börja göra mig i ordning för och gå ut o vänta på bussen hahaha.

Nä vi vaknde så hade alla redan krängt sönder sig o det var ingen mat kvar till oss. Så jag ställde mig o laga mat. Skojar inte när jag säger detta med det var det godaste jag ätit, e.v.e.r..
Ska ge er receptet så ni kan bjuda er familj eller era pojkvänner/flickvänner på riktit god mat. Kanske inte det bästa och äta på första dejten då jag hade gegga i halva huvudet men andra i alla fall.



RECEPT - (3pers)

  • 4 Kycklingfiler - Strimla och stek
  • Fajitas Krydda - En hel påse från Santa Maria
  • Matgrädde - Otly i vårt fall
  • Mango Chutney
Servera tillsammans med pita bröd, sallad och Rydbergs Vitlöksås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0