Million Dollar Smile

Jag ska ge er ett riktigt, riktigt bra tips!

För tre dagar sedan började jag använda Crest - Whitestripes, det är små genomskynliga och diskreta geletäckta stripes. En för tänderna där upp och en annan lite mindre för tänderna där nere. De ska sitta i 30 minuter per treatment och det är väl rimligt att göra det en gång om dagen.
De går endast att köpa på internet på grund utav att det är 80% starkare blekningsmedel än dom vanliga man köper på Kick och i andra butiker.
När jag budade på mina på tradera så valde jag ett 14 dagars paket med 28 stripes. Det finns ett 7 dagars kitt också ifall man vill köra safe eller bara vill få någon enstaka nyans vitare. Men jag kan garantera att ni kommer bli chokade!
Mina tänder är redan synbart vitare och jag har 11 gånger dagar kvar!!


Kommentarer
Postat av: Riimii

wow! om det har gett så bra resultat så ska jag också prova det :)

2010-10-12 @ 15:14:28
Postat av: caroline olsson

Helt okej blogg, med en header blir den mycket mer personlig tänk på de :)



/ Caroline.

2010-10-12 @ 16:46:47
Postat av: Lovisa

Hur mycket kostar dem, och bleks det mellan tänderna också? :)

2010-10-12 @ 17:43:46
Postat av: Binnaz

Jag köpte mina på tradera för 449, det är för 28 stripes. Sen är där 14 stycken för 199. Se till att det är supreme, inget annat!

Det är gele som sitter på stripes och det blir väldigt geggigt, men det går även mellan och bakom tänderna. Det kan bli lite slemigt de 30 minuterna men du behöver ju inte gå iväg någonstands när du gör det.

De är absolut värt pengarna! Ska göra mitt 4 par nu!



Kram



Header? Är det bilden du menar då? Jag har lagt in en men den syns kanske inte..

2010-10-12 @ 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0