Myspys

Jag och min pojkvän har sprecis kollat in A Man Apart, en film som gick på 6an nyss. Den var galet bra. Längesedan som jag såg en så stark film. Vi hade dukat upp med en massa choklad, frukt och läsk och låg o tjocka oss på rummet. Så nu ligger vi båda här med uppblåsta magar o redo för att spy.
Jag tror att jag egentligen borde ha pluggat till provet i nästa vecka men så blev det inte. Och nu är jag för trött för att ens försöka.

Ska nog gosa ner mig hos min man istället och alldrig sluta pussa han. Det låter mer frästande.

svettiga i varm i Bulgarien

och en ännu svettigare puss

(PS. Jag svarar jätte gärna på era frågor! Det är bara att skriva på min mail som de flesta föredrar att göra eller kommentera direkt här på bloggen. Så ska jag se om jag inte kan ge er några bra svar)

SWEET DREAMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0