Nu blir det idol för hela slanten

Det blev ingen present handling idag , jag var inte hemma förrän vid sex tiden. Katalogen tog lite längre tid än vad jag hade väntat mig.. Jag får helt enkelt åka ut med Mammi en dag i nästa vecka. Vill ju inte att den ska vara borta när jag kommer.
Vår lärare stack och hämta upp pizza åt oss för vi var så duktiga. Det är inte knappast varje dag det händer så vi sluka allt i hopa, haha.
Den här veckan har gått jätte snabbt och nu ska vi äntligen släng oss i soffan och titta på IDOL. Har följt det ända sen auditionen så bara för det kan jag inte missa en enda gång nu..
Nästa år ska min pojkvän ställa upp. Han sitter inne på en underbar röst så be prepeared. Har lyckats övertala honom att gå dit så vi får de hur det går.

Nu ska vi smälta choklad och jag har köpt massa frukt påvägen hem som vi ska ha till och doppa i.

smell you later





*Min prickiga tröja som jag har på mig idag är från MONKI
* Jeans - Bik Bok
* Halsduk - ZARA
* Örhängen - LINDEX

Kommentarer
Postat av: Liina

Jaaa.. Burim sjunger jättebra, fördelen med att bo vägg i vägg med en bra sångare. man slipper lyssna på musik!bra.. men jag har ju faktiskt hört er båda... =) o du sjunger oxå brA!=)=)

2010-10-15 @ 21:12:23
Postat av: Bina

Hahaha, ja du behövde knappt sätta i gång radion när vi bodde brevid dig ;) lönt o ha så hög musik på helgerna va! Tack så söt du är. Men jag är inget jämfört med Burre Snurre :D

2010-10-15 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0