PICTURE PERFECT

För någon vecka sedan tog jag och min pojkvän en massa ombyten och körde ner till vombsjön. Vår plan var att vi skulle få ihop en massa fina bilder på oss själva. Det blåste något fruktansvärt och det var isande kallt. Det syns som tur inte på bilderna men jag skulle aldrig göra om det igen haha. Här ska ni få ett litet smakprov. Bilderna blev asssssssssBRA!





Vi håller på att städar hela huset inför visningen imorgon så jag har inget roligt att dela med mig av idag. Men det är inget planerat till ikväll så jag får se vad dagen leder till. Vågar i alla fall inte åka in till malmö. Där är skottlossning varje dag nu. Nått saiko som verkar tycka det är underhållande att döda. Speciellt människor med utländsk bakrund! Var försiktiga ♥


Kommentarer
Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥

kul att du e med ♥♥

2010-10-23 @ 18:07:33
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0