SEXY SAMET

Nu har vi kommit hem igen, har frägat mammis hår och kollat Top Model. Det var riktigt mycket folk i Lund idag, antar att det var fler som tänkte som jag gjorde.. Och på Espresso House fick man verkligen trycka in sig i ett hörn någonstands för att få plats. Sådär obehagligt nära att inte vågar snacka, hahaha. Såg nog ut som ett sär där i hörnan. Härligt när alla slisk sitter och glor på en...

Hittade dena gorgeous klänningen på H&M idag!
199KR, som hittat. Får dra på mig den nästa gång vi ska ut o partaya. Som tur är så var den lila,  min älsklings färg. Så nu vet ni det också :)


När vi var o fikade så satt vi och Brain Stormade om våra Framtids planer. Har verkligen något stort på Gång. Har alltid velat bli egen företagare och kom verkligen fram till något idag!

Nu ska jag testa mina nya Badskum från idag, ska lägga mig i vår jacuzzi och bubbla runt. Brukar aldrig bada så jag köpte ett kitt med små flaskor som lukta barnsligt gott inne på kicks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0