THE LAST AIRBENDER

Fy Fan vilken bra film! Den rekomenderar jag absolut att gå o se. Det är precis som den serien som går på nickelodion - Avatar, fast med riktiga människor. Anledningen till att jag sett det är att jag har en lillebror som älskar det plus så är jag ganska förtjust i barn programm haha. Men det är hemligt.
GÅ OCH SE DEN IAF! Min första gång jag sett en film i 3D också så det var asball. Höll på och pissa på mig under hela filmen men det gör man väll alltid

Vi hade i alla fall världens mysigaste kväll. Vi hade riktigt roligt igår tillsammans









( snyggt om man ska på första daten hahaha )

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Snygg blogg!

2010-10-25 @ 10:32:15
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Bina

tack tack !

2010-10-25 @ 10:38:41
Postat av: Robin

Låter inte som en dum ide faktist. Dessutom är det så satans jäkla kallt ute också. Blir mest inomhus aktiviteter för min del nu mera haha ^^ ha det!

2010-10-25 @ 10:51:38
URL: http://gamingground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0