Tired of being tired

Nu ska jag bestämmt hoppa ner i sängen och kolla på Cougar Town. Kanal 5 på tisdagar slår allt.
Jag har varit uppe så sent de senaste dagarna och det har bara lett till deckningar efter skolan och försovningar så måste bryta mönstret nu och nanna i tid. Inte bra bina...

Nu ska jag göra fuktsallad toppat med vaniljglass till mig och min pojkvän. Går mycket lättare och somna när man är mätt. Sen ska jag lägga fram kläder tills imorgon och jaaaa, ni förstår säkert varför det är omöjligt att lägga sig i tid. 

Nu blir det glass i stora lass, sov så gott mina kära läsare <3

PS. Tackar Pappa för att ha gett mig dessa mörka, vackra drag!

Kommentarer
Postat av: chris

Tack :) mm fruktsallad :)

2010-10-19 @ 23:26:48
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Lina

Mysig kväll på en tisdag...=)

2010-10-20 @ 11:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0