TODAY - 27.10.10

Nu är jag hemma från skolan och ska sätta mig o leka duktig. Vi har världens största prov i morgonbittig i Filosofi så skjut mig, snälla.... Har i alla fall bestämmt mig att jag ska göra bra ifrån mig så det är väl bara att ta och sätta igång.
Måste först ringa lite samtal. Till comhem tillexempel. Har fortfarande kvar dom räkningarna sen vi bodde i Eslöv och den var ovanligt hög denna månaden. Precis som att jag skulle ha anvämt mitt gammla internet haha. Sen måste jag kolla upp hur länge jag har kvar på mitt abonemang på min iphone. Är riktigt sugen på den nya 4an istället!





(Ni som kan får gärna dela med er av fördelarna med den)










Tröja - TOPSHOP
Halsduk -TRADERA
Jeans - VILA
Skor - DIN SKO

Testade en ny mascara idag. Mina fransar har aldrig varit så långa och tydliga innan. Supernöjd 

I Love it!

 

 


Kommentarer
Postat av: Nicole L

jätte fin bild på dej!! :)

2011-01-09 @ 12:32:48
Postat av: Sabina

Tack du! Alla bilder är snygga på dig :)

2011-01-09 @ 12:35:28
URL: http://biinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0