VÅR/VINTERJACKA

Nu när jag insett att jag måste dra på mig tjock jackan så blev det helt plötsligt jätte jobbigt. Jag har ingen i garderoben som jag är sådär jätte nöjd med och jag vet inte heller vad som är inne nu i vinter. Inte för det har så stor betydelse, brukar oftsast ha på mig det som jag själv känner mig snygg och bekväm i men ändå. Det får bli mitt nya projekt helt enkelt haha.
Hitta några favoriter när jag var på internet o snoka runt, det kanske får bli någon av dessa....

Ni får jätte gärna tycka till, det underlättar för vilken jag ska välja :)

Alla kanske inte passar till vintern men ÅNDÅ





De tre jackorna med modeller är från ASOS och de andra två är ifrån TOPSHOP

Kommentarer
Postat av: elina

Första jackan på rad två var snygg!

2010-10-13 @ 20:42:26
URL: http://www.nattstad.se/haakonsens
Postat av: sabina

Absolut! Vet inte hur jag ska kunna välja haha :D

2010-10-13 @ 21:04:49
Postat av: adince

Oj, den andra på rad ett var skitsnygg, lite annorlunda. Men den passar mer till våren. Om du ska satsa på en som passar nu till hösten så tycker jag den svarta passar bäst. Den var jäkligt snygg =)

2010-10-14 @ 10:06:11
Postat av: h

jag tycker bäst om den blåa som hon med pälsmössan har :D

2010-10-14 @ 22:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0