6 Januari

Snööööö! Ännu mer snö. Vem har beställt det? Ni ligger risigt till. Jag som längtar efter värme! 

Idag var jag i alla fall uppe med tuppen och tränade i nästan två timmar. Super skönt. Nu håller jag på att göra mig i ordning för att åka in till malmö. Jag ska ha myskväll med Elin i hennes underbart snygga lilla lägenhet. Jag älskar den och vill ha en egen precis likadan. Vi ska bara kolla på film efter film och laga något gott att äta.

Nu ska jag fika lite innan jag sticker. Caio ♥





 





Blus - Second Hand
Jeans - Bik Bok
Skor - Nelly.com 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu sticker vi på Spa. Ikväll har ni huset för er själva. Passa på och njut, bred ut er och gotta.

Älskar er!

Puss Mammi

2011-01-07 @ 12:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0