Haircut

Jag har haft en jättemysig kväll idag. Alla i famlijen har varit samlade och lagat super god mat tillsammans. Det händer allt för sällan. Så nu ska jag och min pojkvän fortsätta denna underbara kväll med lite nyttigt snacks o massa playstationspel. Det kanske är svårt för er som inte kännt mig så väldigt länge att tro på att jag är, och har alltid varit en riktig tomboy. Älskar sport och spel!

Nu när jag varit borta så himlans länge har jag till och med hunnit klippa av mig nästan allt mitt hår! Det är säkret många av er som redan sett det annars så bjuder jag er här på en liten sneakpeak!





Personligen så älskar jag det, men jag skulle ljuga om jag skulle säg att jag inte saknar det långa... Jag gjorde det på grund utav att mitt hår var så jävla slitet. Min frisör typ applåderadee när jag sa att jag ville klippa av det. Men det växer ut igen. Någon som vad man kan göra för att det ska växa fortare?




Kommentarer
Postat av: martina

ditt hår är ju jätte fint. du passa i det :)

2011-01-05 @ 21:32:55
URL: http://annamartinasvensson.blogg.se/
Postat av: Sabina

Tack så jätte mycket!

2011-01-06 @ 12:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0